خلق ایده هایی برای بازاریابی بدون اینکه بی ارزش دیده شوید
نوشته شده توسط : worldmarketing

3. در زمان مناسب برای خریدار مناسب هدف گذاری شده است

همانطور که قبلاً به آن اشاره کردیم ، یک پیشنهاد بازاریابی واقعاً عالی ، نکته شخص در فرآیند فروش و همچنین علایق و نیازهای خاص شخص خریدار را در نظر می گیرد. اینکه چگونه این امر واقعاً به کار گرفته می شود ، در مبارزات پرورش سرب است و اینکه چگونه تصمیم می گیرید کدام دعوت به اقدام (CTA) را در وب سایت خود قرار دهید.

تولید سرب تاریخ می توانید علایق آنها را براساس فعالیت آنها در وب سایت خود تعیین کنید. ارسال پیشنهاداتی برای آنها که به نفع آن علاقه مندی ها باشد و همچنین اینکه تا چه اندازه به تصمیم گیری برای خرید نزدیک هستند می تواند به شما کمک کند تا پیش از واگذاری فروش ، صلاحیت بیشتری را کسب کنید. به عنوان مثال ، اگر تجارت شما در لوله کشی است و بازدید کننده ای برای اولین بار به سایت شما می آید و کتاب الکترونیکی را در مورد چگونگی رفع انسداد از نسخه پشتیبان تهیه لوله کشی جزئی بارگیری می کند ، ممکن است آنها را در یک کمپین پرورش دهنده اصلی قرار دهید و سپس آنها را به شرکت در یک وبینار دعوت کند. در مورد مشکلات رایج لوله کشی و نحوه رفع آنها. همانطور که آنها در چرخه فروش بیشتر حرکت می کنند ، سپس می توانید کوپنی به آنها پیشنهاد دهید که خدمات شما را به دلیل مشکل تخلیه نه چندان جزئی که دارند تخفیف می دهد.

همین مفهوم در مورد چگونگی انتخاب اینکه فراخوانها برای عمل در صفحات مختلف وب سایت شما قرار می گیرند ، صدق می کند. به عنوان مثال ، اگر تحلیلی انجام دهید که نشان می دهد وبلاگ شما به طور معمول بازدیدکنندگان جدید شما را پیدا می کنند (اعم از طریق رسانه های اجتماعی ، موتورهای جستجو یا مراجعه کننده دیگر) ، می توانید نتیجه بگیرید که بسیاری از افرادی که در وبلاگ شما قرار می گیرند برای اولین بار بازدید کننده هستند وبسایت شما. بنابراین ، در وبلاگ خود ، احتمالاً باید CTA ها را برای پیشنهادهایی قرار دهید که افرادی را که تازه وارد بالای قیف شما می شوند و درباره شرکت شما اطلاعات کمی دارند (به عنوان مثال یک وبینار آموزشی ، کتاب الکترونیکی یا کیت) ، مورد توجه قرار دهند. از طرف دیگر ، بازدیدکننده چیزی مانند صفحه محصول احتمالاً کسی را نشان می دهد که خیلی به تصمیم خرید نزدیکتر است. آنچه ممکن است برای این نوع بازدیدکنندگان ارزش بیشتری داشته باشد ، CTA برای چیزی مانند آزمایش رایگان محصول است ، یا اگر فروشنده نرم افزار هستید ، یک نسخه ی نمایشی است.

چگونه پیشنهادات خود را به طور موثر اهرم کنید
اکنون که درک بسیار واضح تری از آنچه یک پیشنهاد خوب بازاریابی (و چه چیزی) ارائه می دهد ، دارید ، بیایید به برخی از بهترین روش های پیشنهادی بپردازیم. به هر حال ، شما می توانید تعداد زیادی پیشنهاد عالی ایجاد کنید ، اما اگر از آنها برای بهترین مزیت خود استفاده نمی کنید ، آنها سود خوبی برای تولید و پرورش آگهی ها نخواهند داشت.

1. تعداد زیادی پیشنهاد هدفمند ایجاد کنید. اول چیزهای مهم. با تمام صحبت هایی که در مورد هدف گذاری و تقسیم بندی پیشنهادات مناسب به شخص خریدار مناسب (در زمان مناسب) انجام شده است ، شما احتمالاً می توانید حدس بزنید که آنچه که همه ترجمه می شود نیاز به انواع پیشنهادات است. ایجاد زرادخانه ای از پیشنهادات سخت ترین قسمت کل مراحل است ، اما این می تواند به معنی تفاوت بین نتایج خوب و نتایج عالی باشد. صفحه گسترده ای ایجاد کنید که به شما امکان می دهد پیشنهادهای فعلی خود را لیست کنید ، سوراخهای گروه پیشنهادهایتان را برجسته کنید (پیشنهادی را که مخاطبان شما از آن استقبال می کنند برای چه موضوعی از دست می دهید؟) و پیشنهادات را به نقاط مختلف کسب و کار خود ترسیم کنید. روند فروش. سپس به آرامی لیست پیشنهادات خود را انجام دهید و کم کم این خلا those ها را پر کنید.

2. پیشنهادات را پشت فرمهای جذب سرب قرار دهید. اگر پیشنهادها دروازه های تولید سرب هستند ، فرم های جذب سرب (فرم های تبدیل AKA) دروازه پیشنهادهای شما هستند. پیشنهادات خود را همیشه در صفحات مقصد ، درج شده توسط فرم ها قرار دهید. این به شما امکان می دهد اطلاعاتی را که به شما کمک می کند یک لید جدید یا مجدداً واجد شرایط باشید جمع آوری کنید و آنچه را که در طول چرخه فروش از شما بارگیری کرده اند ردیابی کنید.

ctas3 تماس برای اقدام ایجاد کنید و آنها را به طور مناسب قرار دهید. ما در بالا به این اشاره کردیم ، اما این یک مورد مهم است. برای هر یک از پیشنهادات خود CTA ایجاد کنید و آنها را با صفحات وب سایت خود همسو کنید. به عبارت دیگر ، اگر شما همان لوله کش هستید که در بالا به آن اشاره کردیم و فقط یک پست وبلاگ در مورد بهترین و بدترین محصولات برای پاک کردن تخلیه تخلیه نوشتید ، ممکن است یک CTA برای راهنمای رایگان خود برای بهترین محصولات لوله کشی سال 2012 قرار دهید. دکمه های بسیار جذاب CTA را برای سایت خود ایجاد کرده اید و به وضعیت نینجا می روید ، همچنین می توانید نسخه های مختلف CTA خود را آزمایش کنید تا مشخص شود کدام یک بهترین نرخ کلیک را ایجاد می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: